Chì ghjè a differenza trà un frullatore à nastro è un frullatore à V?
1. Principiu di funziunamentu è caratteristiche strutturali
U miscelatore à nastri adotta una struttura cilindrica orizzontale cù una pala di miscelazione à nastro à l'internu. Quandu funziona, a pala di miscelazione gira sottu à l'azionamentu di u dispusitivu di azionamentu, spinghjendu u materiale à spustassi assialmente è radialmente, furmendu una traiettoria di muvimentu cumplessa. Sta caratteristica strutturale face chì u materiale sia simultaneamente sottumessu à trè effetti di miscelazione di taglio, cunvezione è diffusione durante u prucessu di miscelazione, chì hè particularmente adattatu per a miscelazione di materiali viscosi.
U miscelatore di tipu V adotta un cuncepimentu unicu di cuntenitore in forma di V, è u cuntenitore gira intornu à u so asse di simmetria. Durante u prucessu di rotazione, i materiali sò continuamente separati è cunvergenti sottu l'azione di a gravità per furmà una miscelazione per cunvezione. Stu metudu di miscelazione si basa principalmente nantu à u muvimentu liberu di i materiali, è l'intensità di miscelazione hè relativamente chjuca, ma pò evità efficacemente l'agglomerazione di materiale.
2. Cunfrontu di e caratteristiche di prestazione
L'uniformità di a miscelazione hè un indicatore impurtante per misurà a prestazione di Attrezzatura di miscelazioneCù e so caratteristiche di mischju furzatu, u miscelatore à nastro pò ottene una uniformità di mischju più alta, di solitu righjunghjendu più di 95%. U miscelatore di tipu V si basa nantu à a mischja per gravità, è l'uniformità hè generalmente intornu à 90%, ma hà un megliu effettu protettivu nantu à i materiali fragili.
In termini di efficienza di mischju, u miscelatore à nastro ci vole di solitu 10-30 minuti per cumpletà a mischja di un lottu di materiali, mentre chì u miscelatore di tipu V ci vole 30-60 minuti. Sta differenza hè principalmente duvuta à i sfarenti meccanismi di mischju di i dui. U metudu di mischju furzatu di u miscelatore à nastro pò ottene una distribuzione uniforme di i materiali più rapidamente.
In termini di pulizia è manutenzione, u miscelatore di tipu V hè più faciule da pulisce per via di a so struttura simplice. A struttura interna di u miscelatore à nastro hè cumplessa è hè difficiule da pulisce, ma l'attrezzature muderne sò per u più dotate di un sistema di pulizia CIP, chì pò risolve efficacemente stu prublema.

3. Campu d'applicazione è suggerimenti di selezzione
I miscelatori à nastro à vite sò largamente usati in l'industrie chimiche, alimentari, farmaceutiche è altre, in particulare per mischjà materiali à alta viscosità, cum'è fanghi è paste. I miscelatori di tipu V sò più adatti per Mischià u materiales cun bona fluidità, cum'è polveri è particelle, è sò largamente aduprati in l'industrie farmaceutiche è alimentari.
Quandu si sceglie l'attrezzatura, hè necessariu fucalizza si nantu à e caratteristiche di u materiale, a scala di pruduzzione è i requisiti di u prucessu. Per i materiali cù alta viscosità è requisiti di uniformità elevati, hè cunsigliatu di sceglie un miscelatore à nastro à vite; per i materiali fragili è fluidi, un miscelatore di tipu V hè una scelta megliu. À u listessu tempu, a scala di pruduzzione deve ancu esse cunsiderata. A pruduzzione cuntinua à grande scala hè più adatta per l'usu di miscelatori à nastro à vite, mentre chì a pruduzzione multi-varietà in picculi lotti hè più adatta per i miscelatori di tipu V.
Cù l'avanzamentu di a tecnulugia industriale, i dui tipi d'attrezzatura di mischju si sviluppanu versu l'intelligenza è l'efficienza. In u futuru, a selezzione di l'attrezzatura presterà più attenzione à l'efficienza energetica è à u cuntrollu intelligente per risponde à i requisiti raffinati di a pruduzzione industriale muderna. Quandu sceglienu l'attrezzatura di mischju, l'imprese devenu cunsiderà pienamente e so caratteristiche di pruduzzione è e direzzione di sviluppu futuru è sceglie l'attrezzatura di mischju più adatta.

Miscelatore à vite cònica
Miscelatore à nastro a vite conica
Frullatore à nastri
Miscelatore à cesoia
Miscelatore à doppia pala
Miscelatore di a serie CM






