Chì ghjè a differenza trà un mixer à nastro è un mixer à pale?
1. E differenze strutturali determinanu e caratteristiche di mischju
U miscelatore à nastriusa una pala di miscelazione à nastro a spirale unica, generalmente cumposta da dui nastri interni è esterni, chì ponu ottene cunvezione ascendente è discendente è radiale Mischiatura di materialiQuesta struttura hè particularmente adatta per mischjà materiali à alta viscosità cum'è adesivi, rivestimenti, fanghi alimentari, ecc. E so caratteristiche di miscelazione lenta evitanu efficacemente u riscaldamentu di u materiale è i danni da taglio, assicurendu a stabilità di a qualità di u produttu.
U Miscelatore à pale usa una struttura di pala piatta o inclinata, chì genera una forte forza di taglio è un muvimentu di cunvezione per via di a rotazione à alta velocità. Stu cuncepimentu li permette di funziunà bè in a miscelazione, a dissoluzione è a dispersione di liquidi à bassa viscosità, è hè largamente adupratu in l'industrie chimiche, farmaceutiche, alimentari è di bevande è altre.
2. A paragunazione di e prestazioni rivela scenarii d'applicazione
In termini di efficienza di mischju, u miscelatore à pale pò compie rapidamente u compitu di mischju di materiali à bassa viscosità per via di u so funziunamentu à alta velocità. Ancu s'è u Miscelatore di nastri hà una velocità più bassa, hà vantaghji evidenti in l'uniformità di mischju di materiali à alta viscosità, è hè particularmente adattatu per i prucessi chì necessitanu una mischja à longu andà.
In termini di cunsumu energeticu, u miscelatore à nastro hè spessu più efficiente in termini di energia chè u miscelatore à pale à alta velocità à u listessu vulume di trasfurmazione per via di u so design à bassa velocità è à alta coppia. Tuttavia, questu vantaghju s'indebulirà à misura chì a viscosità di u materiale diminuisce. Dunque, quandu si trattanu materiali à bassa viscosità, e prestazioni di cunsumu energeticu di u miscelatore à pale sò megliu.
3. Fattori chjave in e decisioni di selezzione
E proprietà di i materiali sò a cunsiderazione primaria per a selezzione di l'attrezzatura. Per i materiali cù una viscosità di più di 5000 cP, u miscelatore à nastro hè una scelta megliu; per i liquidi à bassa viscosità, u miscelatore à pale hè più vantaghjosu. I requisiti di u prucessu di pruduzzione sò altrettantu impurtanti. Sè hè necessariu u riscaldamentu, u raffreddamentu o l'operazione di u vacuum, u disignu di a giacca di u miscelatore à nastro hè più adattatu.
In termini di costu d'investimentu, u costu d'acquistu iniziale di un miscelatore à nastro hè generalmente più altu ch'è quellu di un miscelatore à pale, ma i so benefici operativi à longu andà in un prucessu specificu sò spessu più significativi. U costu di mantenimentu hè ligatu à a cumplessità di a struttura di l'attrezzatura. A struttura simplice di u miscelatore à pale u rende ligeramente megliu in termini di cunvenienza di mantenimentu.
Cù u sviluppu di novi materiali è novi prucessi, i dui tipi d'attrezzatura di mischju sò in costante evoluzione. L'applicazione di sistemi di cuntrollu intelligenti è novi materiali resistenti à l'usura hà migliuratu significativamente u cuntrollu di precisione è a durabilità di l'attrezzatura di mischju. In u futuru, l'attrezzatura di mischju si svilupperà in una direzzione più prufessiunale è intelligente, furnendu migliori suluzioni di mischju per a pruduzzione industriale.

Miscelatore à vite cònica
Miscelatore à nastro a vite conica
Frullatore à nastri
Miscelatore à cesoia
Miscelatore à doppia pala
Miscelatore di a serie CM






