Leave Your Message
Controlli di qualità rigorosi nantu à tutti i frullatori prudutti
Nutizie di a cumpagnia

Controlli di qualità rigorosi nantu à tutti i frullatori prudutti

2026-01-26

Tutti i materiali di a macchina miscelatrice di a nostra cumpagnia ShenYin sò sottumessi à testi. Da l'approvvigionamentu di materie prime à a pruduzzione in fabbrica, ogni lottu hè riesaminatu per assicurà a conformità cù i requisiti di i clienti, in particulare per i miscelatori specifichi per e batterie à u litiu.
Per l'ispezione di diverse materie prime in a macchina miscelatrice, Shenyin adotta u spettrometru Spike impurtatu originale tedescu per realizà una ispezione stretta di e parti di rame è zincu nantu à tutti i materiali in entrata è e parti acquistate; per assicurà u cuntrollu di e materie straniere magnetiche in l'internu è in l'esternu di u barile. Quì sottu hè una foto vera in campu:

Shenyin.png

Dopu chì a pruduzzione di a macchina miscelatrice hè cumpletata, ci hè un prucessu d'ispezione chì implica a marcatura è a scansione per e prove, Shenyin hè l'unica polvere Attrezzatura di miscelazione Fabbricante in l'industria chì introduce apparecchiature di scansione 3D, chì ponu paragunà 1:1 cù u mudellu 3D dopu avè scansionatu a struttura aliena di l'arburu di mischju cù una precisione finu à 0,1 mm. Quì sottu hè una foto vera in campu:
auditable.png

Spiegazione dettagliata di u prucessu di prova è ispezione di i materiali per u mixer:

1. Prova di i materiali

Cuntenutu di e prove: E prove di materiale di a macchina miscelatrice sò un passu chjave per assicurà chì l'equipaggiu risponde à i requisiti di cuncepimentu è à i standard di l'industria. U cuntenutu di e prove include l'analisi di a cumpusizione chimica di i materiali, e prove di e proprietà fisiche (cum'è a forza, a durezza, a resistenza à a corrosione) è l'ispezione di a qualità di a superficia (cum'è crepe, deformazioni o graffi). Queste prove assicuranu chì u materiale pò resiste à u stress meccanicu è à l'ambiente chimicu durante u prucessu di miscelazione, evitendu guasti di l'equipaggiu o contaminazione di u materiale. Metodi di prova: I metudi cumuni includenu l'analisi spettrale (cum'è u spettrometru di fluorescenza à raggi X) per l'identificazione di a cumpusizione chimica, è ancu u tester di durezza è a macchina di prova à trazione per valutà e proprietà fisiche. Per i materiali corrosivi, a resistenza à a corrosione di i materiali in acciaio inox serà testata, mentre chì a resistenza à l'usura di i materiali in acciaio à u carbone deve esse verificata, in particulare quandu si tratta di materiali micca corrosivi cum'è a malta di cimentu. Impurtanza: A selezzione di u materiale influenza direttamente a durabilità è l'applicabilità di u miscelatore. Per esempiu, u materiale in acciaio inox hè adattatu per l'industria farmaceutica o alimentaria perchè hè faciule da pulisce è risponde à i standard d'igiene; U materiale in acciaio à u carbone hè più adattatu per u campu di i materiali di custruzzione, cù un costu più bassu è chì risponde à i requisiti di resistenza.

2. Prucessu d'ispezione dopu à u cumpletamentu di a pruduzzione

Prucessu d'ispezione: U prucessu d'ispezione hè realizatu dopu à a fine di a fabricazione di l'equipaggiu, cumprese l'ispezione visuale, i testi funziunali è a verificazione di e prestazioni. L'ispezione visuale cunfirma chì l'equipaggiu ùn hà micca difetti di fabricazione, cum'è difetti di saldatura o rivestimenti irregulari; I testi funziunali valutanu u statu operativu di i motori, i cuscinetti è i sistemi di trasmissione per assicurà chì ùn ci sia micca rumore o vibrazione anormale; A validazione di e prestazioni hè ottenuta simulendu e cundizioni di miscelazione reali, testendu l'uniformità di miscelazione è u tempu per assicurà chì e specificazioni di cuncepimentu sianu rispettate. Marcatura è scansione: Dopu avè superatu l'ispezione, l'equipaggiu serà marcatu cù un identificatore unicu (cum'è un numeru di serie o un codice QR) per un tracciamentu è una manutenzione facili. A tecnulugia di scansione, cum'è RFID o codice à barre, hè aduprata per registrà i dati d'ispezione, cumpresi i risultati di i testi è i parametri, chì sò integrati in una basa di dati per supportà u cuntrollu di qualità successivu è a gestione di a catena di furnimentu.

Funziunamentu standardizatu: L'ispezione seguita una SOP (Procedura Operativa Standard) stretta per assicurà chì ogni passu sia riproducibile è verificabile. Per esempiu, a fase di cunferma operativa verifica a stabilità di l'attrezzatura in cundizioni di carica è senza carica, mentre chì a cunferma di e prestazioni simula l'ambiente di pruduzzione reale per valutà l'effettu di miscelazione è a sicurezza.

3. U rolu di a marcatura è di a scansione

Tracciamentu è tracciamentu: U sistema di etichettatura è scansione furnisce una gestione cumpleta di u ciclu di vita di a macchina miscelatrice. L'identificatori marcati (cum'è i numeri di serie incisi à laser) sò assuciati à i dati scansionati (cum'è i rapporti d'ispezione è i registri di prova) per sustene una diagnosi rapida di i guasti è a sustituzione di i cumpunenti. Questu hè particularmente impurtante in l'industria farmaceutica o alimentaria per assicurà chì l'attrezzatura sia conforme à i requisiti GMP (Good Manufacturing Practice) è eviti i risichi di contaminazione.

Integrazione di dati: A tecnulugia di scansione digitalizza l'infurmazioni d'ispezione per una facile integrazione in i sistemi di pianificazione di e risorse d'impresa (ERP). Per esempiu, a scansione di codici QR pò aghjurnà u statu di u dispusitivu in tempu reale, ottimizà a gestione di l'inventariu è i piani di manutenzione preventiva da a pruduzzione à e tappe di manutenzione.
Cuntrollu di qualità: A marcatura è a scansione rinfurzanu u sistema di garanzia di qualità. Registrendu i dettagli di l'ispezione cum'è i risultati di e prove di materiali è i dati di e prove di prestazione, l'imprese ponu traccià a storia di l'attrezzatura per assicurà chì ogni miscelatore risponde à e specifiche di i clienti è riduce u risicu di resi o di rilavorazione.

4. Applicazione è cunfurmità di l'industria

Applicabilità interindustriale: E macchine frullatrici sò largamente aduprate in campi cum'è i prudutti farmaceutichi, alimentari, materiali di custruzzione è chimichi. U prucessu di prova è ispezione di i materiali deve esse adattatu à i standard di l'industria, cum'è l'industria farmaceutica chì mette in risaltu a validazione sterile è pulita, mentre chì l'industria di i materiali di custruzzione si concentra nantu à a resistenza à l'usura è l'efficienza in termini di costi.
Requisiti di cunfurmità: In un ambiente GMP, a cuncepzione di l'attrezzatura deve esse faciule da pulisce è disinfettà, è a selezzione di i materiali deve evità a contaminazione. A marcatura è a scansione di u prucessu d'ispezione sustenenu l'audit di cunfurmità, furniscenu registri verificabili è assicuranu chì l'attrezzatura sia conforme à e regulazioni in tuttu u prucessu, da a cuncepzione à a consegna.