Leave Your Message
Analisi di l'applicazione di u miscelatore à nastri orizzontale in a preparazione di certi materiali di rivestimentu ceramicu
Nutizie di l'industria

Analisi di l'applicazione di u miscelatore à nastri orizzontale in a preparazione di certi materiali di rivestimentu ceramicu

2026-01-20

I. Scenarii d'applicazione

Basatu annantu à a formulazione di u materiale furnita (principalmente silicatu di zirconiu à alta densità, supplementatu cù alumina è quarzu) è l'esigenza di pruduzzione ghjurnata à grande scala (20 tunnellate/ghjornu), si pò determinà chì stu prucessu di mischju hè applicatu à a preparazione di rivestimenti ceramici d'altu rendimentu per i prudutti finali di litiu. Specificamente, pò esse adupratu per:

● Rivestimentu di separazione per i prudutti finali: Un rivestimentu ceramicu uniforme hè furmatu nantu à una membrana di basa polimerica (cum'è PE / PP), chì migliora significativamente a resistenza à u calore, a resistenza meccanica è a bagnabilità elettrolitica di u separatore.

● Stratu di prutezzione di u bordu di l'elettrodu: Rivestitu nantu à u bordu di a foglia di l'elettrodu, serve cum'è prutezzione d'isolamentu è impedisce i curtcircuiti interni.

U materiale di rivestimentu hè direttamente ligatu à e prestazioni di sicurezza è à a durata di serviziu di u pruduttu finale, dunque, hà esigenze estremamente elevate per l'uniformità, l'efficienza è l'integrità di e particelle di a miscelazione.

6II. Vantaghji principali è cumpatibilità di u prucessu

L'urizzuntale Miscelatore di nastri, cù u so principiu di funziunamentu unicu, risponde perfettamente à i requisiti rigorosi di stu prucessu, è i so principali vantaghji sò:

1. Eccellente uniformità di mischju, chì risolve efficacemente a segregazione di densità.

●Sfide di trasfurmazione: U silicatu di zirconiu (densità vera ≈ 4,7 g/cm³) è u quarzu (densità vera ≈ 2,65 g/cm³) anu una differenza di densità significativa, è sò assai propensi à a separazione per via di a gravità durante a miscelazione è a sedimentazione.

●Soluzione di l'equipaggiu: L'equipaggiu riesce à mischjà simultaneamente per cunvezione tridimensionale radiale è assiale per via di a rotazione di nastri a spirale contrarotanti interni è esterni. Questa modalità di muvimentu genera una putente circulazione di materiale, superendu efficacemente a tendenza di separazione causata da e differenze di densità, è assicurendu una uniformità macroscopica è microscopica estremamente alta di ogni lottu (300-400 kg), ponendu e basi per prestazioni di rivestimentu consistenti.

2. Forza di mischju di taglio bassa, chì massimizza a prutezzione di a morfologia di e particelle.

● Sfide di trasfurmazione: E materie prime sò tutte polveri fini di dimensioni microniche (D50: 1,1-2 µm), è l'alumina hà una durezza elevata è una forte abrasività. A miscelazione à altu tagliu distruggerà a morfologia originale di e particelle, genererà una polvere fina secundaria, cambierà a distribuzione di a dimensione di e particelle (D50, D97), è cusì influenzerà a reologia di a sospensione è l'effettu di rivestimentu.

●Soluzione di l'attrezzatura: U miscelatore à nastro orizzontale ottiene principalmente a miscelazione per mezu di un spostamentu di volume dolce è di un burattamentu, ciò chì ne face un dispositivu à bassa forza di taglio. Assicura l'uniformità riducendu à u minimu a rottura di e particelle è l'usura di e superfici di travagliu di l'attrezzatura.

3. L'alta efficienza operativa è u scaricamentu senza residui garantiscenu una pruduzzione cuntinua.

●Sfide tecnologiche: Una capacità di pruduzzione ghjurnata di 20 tunnellate richiede apparecchiature assai efficienti; à u listessu tempu, a contaminazione incrociata trà i lotti deve esse impedita.
Sè avete qualchì quistione, cuntattateci:
Shanghai Shenyin Machinery (Gruppu) Co., Ltd.
E-mail di cuntattu: mike.xie@shshenyin.com

●Soluzioni di l'attrezzatura:

● Miscelazione efficiente: Per questu tipu di miscelazione di polvere secca, l'uniformità di miscelazione necessaria pò esse generalmente ottenuta in 5-15 minuti.

●Scaricu cumpletu: Equipatu cù una valvula di scaricamentu à grande apertura, pò ottene un svuotamentu rapidu è cumpletu sottu a spinta di a vite, praticamente senza residui. Questu ùn solu rispetta u calendariu di capacità di pruduzzione, ma garantisce ancu l'indipendenza di i materiali di u lottu è a precisione di a formula.

4. Eccellente adattabilità di u materiale, chì pussede capacità sia di dispersione sia di anti-agglomerazione.

● Sfide di trasfurmazione: I materiali in polvere fina sò propensi à l'agglomerazione dolce, è u cumpunente di quarzu hà una scorrevolezza relativamente scarsa.

●Soluzione di l'attrezzatura: U muvimentu di u nastru aiuta à rompe i picculi agglomerati. Si ponu aghjunghje sistemi opzionali di cultellu à mosca à alta velocità o di spruzzatura di liquidu per risolve i prublemi potenziali di agglomerazione o per aghjunghje piccule quantità di cumpunenti liquidi durante a fase di trasfurmazione in pasta.

III. Cunsiderazioni chjave per a scelta di l'attrezzatura critica

Basatu annantu à i parametri di prucessu sopra menzionati, i seguenti devenu esse cunsiderati quandu si sceglie o si valuta l'attrezzatura:

Volume è capacità di pruduzzione

Pesu di batch 300-400 kg, pruduzzione ghjurnaliera 20 tunnellate

Sceglite un mudellu cù un vulume nominale di 600-800L (basatu annantu à una densità apparente di 1,1-1,2g/cm³ è un cuefficiente di carica di 0,6-0,7). I calculi mostranu chì una sola unità pò risponde à a capacità di pruduzzione pur mantenendu un margine di sicurezza.

Materiali strutturali è resistenza à l'usura

Materiali cù grandi differenze di densità è proprietà abrasive

A camera di mischju è a zona di cuntattu cù u nastru elicoidale sò fatte d'acciaiu inox, è a parete interna hè lucidata cù alta precisione. Per e parti di usura critiche (cum'è e lame di u nastru elicoidale), hè cunsigliatu di utilizà un prucessu di rinfurzamentu cum'è a sovrapposizione di carburo cementatu resistente à l'usura.

Sigillatura è prutezzione da l'esplosioni

L'ughjettu chì hè trattatu hè una polvere fina di dimensioni microniche.

L'estremità di u mandrinu impiega una guarnizione di gas à alta efficienza o una guarnizione meccanica per impedisce a fuga di polvere. U cuncepimentu generale deve risponde à i standard anti-esplosione per assicurà a sicurezza operativa.

Cuntrollu è pulizia

Cunforme à i standard di gestione di a qualità

Cunfigurà un sistema di cuntrollu PLC automatizatu per supportà u almacenamentu è u recuperu di ricette (tempu, velocità, ecc.). A struttura di l'equipaggiu deve facilità una pulizia accurata è evità anguli morti.

IV. Riassuntu

Per i prucessi di mischju à seccu cum'è i materiali di rivestimentu ceramicu per i prudutti finali, chì anu esigenze rigorose per l'uniformità, l'integrità di e particelle, l'efficienza di a pruduzzione è a pulizia, i miscelatori à nastro orizzontali sò a suluzione preferita, pruvata per via di a pruduzzione industriale. Attraversu u mischju per cunvezione tridimensionale, u bassu tagliu è u scaricamentu efficiente, ponu risponde pienamente à i requisiti di qualità è efficienza di a preparazione di i materiali in a fabricazione di i prudutti finali.